Kilometerstand | 103.570 | Vermogen | 136 pk | |
Bouwjaar | 1997 | Cilinderinhoud | 1997 cc | |
Kleur exterieur | Gun Metal Metallic | Motor configuratie | 4 cilinder met injectie | |
Kleur interieur | Zwart | Motor nummer | Matching | |
Bekleding | Skai/stof | Velgen | 16 inch lichtmetaal | |
0 - 100 km/u | 8,9 sec | Banden | Pneus Elite | |
Topsnelheid | 148 km/u | Productieaantallen | Nog in productie | |
Chassisnummer | SALLDVAY8VA101624 | Overig | Prachtig gebouwd, benzine! |
Nieuw in de collectie...Een dieselmotor in een auto waar u niet eens 10.000km mee rijdt, niet overal zonder voorbehoud meer mee mag rijden en ook flink van zich laat horen. Laat zo'n motor in 99% van de gevallen helaas in uw favoriete én dus een van de leukste auto's zitten, de Land Rover Defender. Was er maar een alternatief. Daarom is dit waarschijnlijk de leukste Defender van Nederland. Een Defender 90 met benzinemotor. Niet omgebouwd, origineel geleverd, in 1997, met 136pk sterke benzinemotor. Nieuw gespoten in 2018. Stoer en stijlvol in Gun Metal Metallic met zwarte lichtmetalen velgen, snorkel, subtiele lichtbalk en div. optionele extra's. Na 2018 is de auto gebruikt en dat is heus te zien, een Defender moet ook wel een klein randje hebben zo hier en daar. Rijden doet ze uitstekend, verwacht er geen Autobahn wonder van... Praktisch, stoer en betaalbaar is ze wel. Er is geen ander exemplaar zo uitgevoerd, éénmalig gebouwd voor iemand die echt een unieke Defender wil. Bovendien is deze Land rover ook financieel zeer aantrekkelijk, vooral voor wie ze zakelijk zou willen rijden. De wegenbelasting van een benzineauto is op z'n minst de helft van een dieselauto en de bijtelling van deze Defender wordt berekend over de taxatiewaarde. Kortom leuker kan ik het niet maken. Desgewenst kan deze Defender tegen kostprijs ook voorzien worden van losse stoeltjes met veiligheidsgordels achterin.