Kilometerstand | 46.769 | Vermogen | 136 pk | |
Bouwjaar | 1997 | Cilinderinhoud | 1998 cc | |
Kleur exterieur | Forrest Green Metallic | Motor configuratie | 4 cilinder lijn met injectie | |
Kleur interieur | Zwart/Antraciet | Motor nummer | Matching | |
Bekleding | Skai | Velgen | 16 inch LR staal | |
0 - 100 km/u | 11,2 sec | Banden | Michelin Latitude | |
Topsnelheid | 148 km/u | Productieaantallen | 1 | |
Chassisnummer | SALLDVAY8VA119133 | Overig | Zeer mooie carrosserie! |
Een bovengemiddeld fraaie Land Rover Defender met benzinemotor, eindelijk weer eens een kunnen vinden. Een dieselmotor in een auto waar u niet eens 10.000km mee rijdt, niet overal zonder voorbehoud meer mee mag rijden en ook flink van zich laat horen. Laat zo'n motor in 99% van de gevallen helaas in uw favoriete én dus een van de leukste auto's zitten, de Land Rover Defender. Was er maar een alternatief. Daarom is dit waarschijnlijk de leukste Defender van Nederland. Een Defender 90 met benzinemotor. Niet omgebouwd, origineel geleverd, in 1997, met 136pk sterke benzinemotor. Gerestaureerd in 2022. Fraai en stijlvol in Forrest Green Metallic, vakkundig spuitwerk op een uiteraard corrossie- en roestvrije basis. Rijden doet ze ook uitstekend, verwacht er geen snel Autobahn wonder van... Praktisch, stoer en betaalbaar is ze wel. Bovendien is deze Land Rover ook financieel zeer aantrekkelijk, vooral voor wie ze zakelijk zou willen rijden. De wegenbelasting van een benzineauto is op z'n minst de helft van een dieselauto en de bijtelling van deze Defender wordt berekend over de taxatiewaarde. Kortom leuker kan ik het niet maken. Wij leveren deze Defender rijklaar af inclusief veiligheidsgordels achterin, onderhoudsbeurt, nieuwe APK, garantie en desgewenst tegen kostprijs voorzien van lichtmetalen velgen in kleur naar wens.